کلیدواژه‌ها = دین‌داری
بررسی ارتباط بین مصرف رسانه‌ای دانشجویان و دین‌داری در دانشگاه‌های کشور؛ تحلیل داده‌های یک پژوهش ملی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1404

10.30497/rc.2025.247268.2077

رضا صفری شالی؛ مینا صالحی


استفاده از شیوه‌های سنتی تبلیغ دینی و رابطه آن با میزان دین‌داری جوانان شهر تهران

دوره 31، شماره 1، تیر 1403، صفحه 39-66

10.30497/rc.2024.240224.1749

راحله قجر؛ مجید رضاییان


دین‌داری و مشارکت انتخاباتی در ایران (مطالعه موردی انتخابات ریاست‌جمهوری سال‌های 1380 تا 1396)

دوره 27، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 229-266

10.30497/rc.2020.75520

ابوالقاسم حیدرآبادی؛ ابراهیم صالح ابادی


بررسی میزان دینداری سرپرستان خانوار طبقه متوسط شهری مورد مطالعه شهر تهران

دوره 25، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 33-69

10.30497/rc.2019.2356

رضا برهان؛ حسن سرایی؛ سیف الله سیف اللهی


بررسی نیم‌رخ مؤلفه‌های دین‌داری و تأثیر‌پذیری دینی مخاطبان فیلم‌های جشنواره رویش

دوره 23، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 81-108

10.30497/rc.2016.1937

حامد بخشی؛ فائزه اعظم کاری


تحلیل ثانویه تحقیقات موجود درباره شبکه اجتماعی فیس‌بوک، جوانان ایرانی و نظم جامعه

دوره 22، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 87-115

10.30497/rc.2016.1816

صمد عدلی‌پور؛ سید احمد میرمحمدتبار؛ بهجت یزدخواستی


تحلیل رابطه اعتیاد اینترنتی با هویت فرهنگی نوجوانان؛ موردمطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان سراب آذربایجان شرقی

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 5-33

10.30497/rc.2015.1731

پویان احیایی؛ آرمان احمدی؛ آذر قلیزاده


مطالعه نقش مداخله‌گرایانه سرمایه اجتماعی و سرمایه روان‌شناختی در تأثیرگذاری فرآیند جامعه‌پذیری بر دین‌داری؛ مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 87-122

10.30497/rc.2015.1734

محمد عباس‌زاده؛ مجتبی میرزایی


رسانه و دین‌داری در میان جوانان

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 145-177

10.30497/rc.2015.1736

شراره مهدی زاده؛ فاطمه زارع غیاث آبادی